Vnitrostátní dodávky
Nabízíme Vám rozvoz našeho nábytku po celé ČR a v rámci individuálních zakázek i do zahraničí.
Nábytek přepravujeme vlastními dopravními prostředky, které garantují 100% bezpečnost.
Nábytek je dodávaný v balících připravený k vlastní montáži, návod je součástí. Dodávky provádíme ve lhůtách uvedených u každého produktu. Z důvodů, které nemůžeme ovlivnit, mohou být dodávky mírně zpožděny.
Předprázdninová období (před Vánoci a před Velikonocemi) jsou časy, kdy se lhůty prodlužují o 5-10 pracovních dnů.
Jak probíhá dodání?
2-4 dny před doručením Vás budeme kontaktovat s přibližným časem doručení, abyste se na něj mohli připravit.
Vzhledem k tomu, že řidič doručuje více objednávek v daný den, žádáme Vás, abyste se připravili na vyzvednutí nábytku v dohodnutý čas a zajistili potřebný počet osob na pomoc.
V případě nepřevzetí objednaného zboží je zákazník povinen nést náklady za dopravu.
SMART - bezpečné doručení bez výnosu
Bezpečné doručení objednávek je prováděno pomocí specializované dopravy a řidičů odpovědných za stav zásilek, které se k vám dostanou.
HELP - doručení + asistence řidiče při výnosu
Cena dopravy zahrnuje bezpečnou dopravu objednávky na uvedenou adresu.
Vzhledem k tomu, že ne každý má možnost zajistit dostatečný počet osob na výnos zásilky, nabízíme Vám pomoc s vynesením zásilky.
Uvedená služba HELP je asistence řidiče při výnosu za současné přítomnosti jedné či dvou osob zajištěných kupujícím.
Nepleťte si prosím pomoc s výnosem s výnosem, protože řidič není schopen sám vynést objednávku, nábytek je často velmi těžký a rozměrný.
PREMIUM
Na základě četných dotazů našich zákazníků Vám rádi představujeme zcela nový způsob doručení objednaného nábytku.
Doručení s vynesením nábytku? Nyní je to možné! V případě pohovek a rohových sedaček poskytujeme i drobné montážní služby v ceně dopravy.
Profesionální rozvoz zajistí NIVISCA LOGISTIC, což je společnost poskytující komplexní dopravní služby.
Čím se Malys-nabytek Home Delivery odlišuje?
- Tým dvou profesionálů, kteří zajistí správné vyřízení každé zakázky
- Doručení zboží zákazníkovi
- Výnos zboží bez ohledu na podlaží nebo umístění, se zajištěním bezpečnosti jak zboží, tak Vašeho domu.
- Oznámení o plánovaném termínu doručení
Navíc pro čalouněný nábytek nabízíme:
- Vybalení zboží v přítomnosti zákazníka
- Umístění zboží na místo určené zákazníkem bez ohledu na jeho rozměry
- Vyhození nepotřebných obalů na místo určené zákazníkem
- V případě nepřevzetí objednaného zboží je Zákazník povinen nést náklady na dodání
- Volbou této formy doručení si můžete být jisti, že zásilka dorazí až k Vám domů v pořádku a bezpečně!
POZOR! Veškeré dotazy ohledně termínu doručení zodpovíme telefonicky!
RYCHLÉ DORUČENÍ
Rychlé doručení zajišťují externí kurýrní společnosti. Den před plánovaným odesláním zásilky Vám zavoláme a společně se domluvíme na termínu expedice.
Dodací lhůty závisí na kurýrních společnostech.
Nábytek doručují kurýři obvykle mezi 8:00 a 15:00.
Po obdržení zkontrolujte stav balíku. V případě jakéhokoli poškození prosím ihned vyfoťte a sepište protokol s dopravcem a zásilku nepřebírejte.
DOPRAVA NEZAHRNUJE VÝNOS NÁBYTKU DO DOMU